Язык интерфейса:Русский / Английский / Французский / Итальянский / Немецкий / Польский / Испанский / Бразильский португальский
Язык озвучки:Английский
Таблетка:Вшита (CODEX)
Версия игры:v1.1.0b.
Операционная система: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 (64-bit) Процессор: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz Оперативная память:4 Гб Место на жестком диске:4 Гб Звуковое устройство:совместимое с DirectX 9.0с Видеокарта: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB or ATI Radeon HD 5670, 512 MB (DirectX 9.0c)
Cities: Skylines — новое веяние в мире классических градостроительных симуляторов от финского разработчика, компании Colossal Order. Вместе с этой игрой любой может прочувствовать на себе все тяготы и сложности управленческой службы сити-менеджера. Cities: Skylines включает как старые-добрые, так и совершенно новые элементы геймплея для игр подобного рода.
• За основу взята лицензионная версия игры. • Ничего не вырезано / не перекодировано. • Игра обновлена до версии v1.1.0b. • Присутствуют все DLC релиза.
- Городская политика: Набор управленческих рычагов над городом и разделение вектора развития по районам. - Городские районы: Вы можете на свое усмотрение именовать отдельные части города для разнообразия и самобытности. - Строительство дорог и городское зонирование. - Разлочивание зданий и служб. - Налогообложение: Тонкая настройка городского бюджета и служб, установка цен контрибуции на жилые, коммерческие и промышленные зоны для распределения территорий между наиболее и наименее востребованными зданиями. - Общественный транспорт: Стройте транспортную сеть в вашем городе с автобусами и железной дорогой (метро). - Внешние связи: Создайте условия для процветания промышленности и коммерции вместе с новыми клиентами в соседних городах. - Чудеса: топовый контент, к которому стремятся игроки. - Гигантские карты: Открывайте новые участки карты для дальнейшего роста ваших городов. - Симуляция водных потоков: Испытайте новый опыт в построении водной инфраструктуры. - Отполированная графика и в корне переработанный геймплей. - Инструментарий для создания модов: Встроенная возможность для поощрения пользовательского творчества.
Features & New • New: European theme added • New: 72 European buildings in the European theme • New: Support for corner and adjacent buildings in the European theme • New: 3 maps added with European theme (Cliffside Bay, Foggy Hills and Grand River) • New: Tunnels for roads and rail added • New: Metro tunnels can be built at different levels • Options: V sync option added • Options: Invert Y mouse axis added
Editor & Modding • Launch options: added -noWorkshop to disable Steam workshop • Asset editor: Increased limit for bridge pillar count • Asset editor: Hedge added to residential props • Asset editor: Added custom vehicle importing • Asset editor: Added the ability to set custom thumbnails and tooltip images for all types of assets (in the save panel) • Asset editor: New editable properties exposed • Asset editor: Added ability to inherit building unlock milestone from template • Asset editor: vehicles have a Steam tag "Vehicle" • Asset editor: Fixed cut off text and missing spaces in the Properties box • Asset editor: Water Service buildings can now have proper pipe connections • Asset editor: Custom harbors and cargo harbors are now usable in-game • Asset editor: Custom airports now get visited by planes, like an actual airport • Asset editor: Fixed issue where some custom assets could not be loaded in-game after editing • Asset editor: Fixed missing texture for landfills • Asset Editor: Fixed a rare issue where holding and releasing the mouse button would not be recognized • Content manager: Introduced a new layout • Modding API: Added OnEnabled/OnDisabled support for IUserMod. Called everytime a mod is becoming active or inactive • Map editor: Fixed issue where users could place a water source outside the map area • Map editor: Fixed free camera hotkey not working
Bugfixes & Misc • Linux: support for JPG workshop previews added • Linux: users can now use numpad-Enter in-game • Linux: Fixed rare issue where users crashed due to a faulty asset • Fixed issue with 1x1 buildings "disappearing" when zoomed out too far • Fixed several localization issues • devInfo.txt is no longer needed • Achievements are now properly localized • Small contrast changes in some information windows to improve colorblind accessibility • Fixed issue where some elevated roads became immune to interaction • Metro and train lines now properly update when changed • Cruise ships no longer travel over land :’( • The 2x2 OreCrusher now has a purpose in life • Ireland is properly represented on the Union Jack • Cursor no longer disappears when you press Esc whilst rotating the camera • Adjusted upkeep cost of some roads to the one displayed in their tooltip • People no longer die when your city is at 0 population • Fixed an issue where right clicking a button would highlight it incorrectly • Fixed an issue where free camera mode was not enabled after viewing milestones • Fixed an issue where changing language in-game would not change language for some menus • Fixed an issue with mouse button key bindings • Fixed an issue where the options menu would not be closed properly by hitting the esc key • Fixed an issue where temporary save files would sometimes be visible • Fixed an issue where roads would snap to inaccessible sections of hydro dams • Fixed a graphics issue where text would sometimes be corrupted at the bottom of save and load menus • Trees in terrain heights view should now have the proper colors for their elevation • Fixed an issue where users could elevate the height of gravel paths, even though they could not place them • Fixed a minor graphical issue in the content manager • Fixed some text alignment problems • Text references to left and right mouse buttons now take left-handed mouse settings into account • Added confirmation prompt for Reset Unique Buildings